Tanışmak için heyecanlıyım, o zaman ifade özgürlüğüne hoşgeldin.
Neden yazıyorum?👀
Kendimi, yolculuğumu ve duygularımı paylaşmak; bunları karşılıklı bir iletişimle çoğaltmak için buradayım. Bu blogu yüksek sesle konuşmak, öğretmek ya da bir şeye ikna etmek için değil; kendimden başlayarak bir yolculuğu paylaşmak için açtım.
Hayat halkamın içinde yeme alışkanlığı, beden, kontrol, suçluluk, kabul görme zaman zaman bir şehir, bir yolculuk, bir kitap ya da bir fikir yazıların merkezinde olacak. Bazen de sadece bir günün içinden geçen bir duygu. Hepsi birbirine bağlı; çünkü bu blog biraz yavaşlamak, hissetmek ve durup bakmakla ilgili.
Halkalarım ise daha çok izlediğim, okuduğum, hissettiğim her anla şekillendi. Bu yüzden burada okuyacağın şeyler doğru-yanlış değil; benim düşüncelerim, duraksamalarım ve sancılarım.
Buradaysan,
HOŞGELDİN 😉
